Έργο του Πικάσο είναι ο ένας από τους δύο πίνακες που εκλάπησαν τα ξημερώματα, από το κτίριο της Εθνικής Πικακοθήκης, στην Αθήνα
Όπως έγινε γνωστό, οι δράστες έχουν αφαιρέσει τον πίνακα “Γυναικείο Κεφάλι”, ο οποίος είχε φιλοτεχνηθεί το 1934.
Όπως έγινε γνωστό, οι δράστες έχουν αφαιρέσει τον πίνακα “Γυναικείο Κεφάλι”, ο οποίος είχε φιλοτεχνηθεί το 1934.
Τη δεκαετία του ’40, Γαλλικός Σύλλογος Φιλοτεχνών δώρισε στην Εθνική Πινακοθήκη τον πίνακα, και από τότε ανήκει στην περιουσία του Ιδρύματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σε ό,τι αφορά τον δεύτερο πίνακα, φιλοτεχνήθηκε από τον Ολλανδό αφαιρετικό ζωγράφο Πίτερ Μοντριάν.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σε ό,τι αφορά τον δεύτερο πίνακα, φιλοτεχνήθηκε από τον Ολλανδό αφαιρετικό ζωγράφο Πίτερ Μοντριάν.
Και οι δύο πίνακες που αφαιρέθηκαν, αποτελούσαν μέρος έκθεσης με τίτλο «Στα άδυτα της Εθνικής Πινακοθήκης»…
Οι δράστες φέρονται να επιχείρησαν να αποσπάσουν και τρίτο έργο, σύμφωνα με πληροφορίες, ένα σχέδιο πίνακα, φιλοτεχνημένο από τον Π. Πικάσο, το οποίο, κατά την έρευνα και αυτοψία στο χώρο από τους υπεύθυνους της Πινακοθήκης και των Αστυνομικών, εντοπίστηκε πεσμένο στο πάτωμα, σε χώρο της Πινακοθήκης.
Ωστόσο, άνθρωποι της τέχνης, εκτιμούν ότι η αξία των πινάκων είναι ανεκτίμητη, αλλά επισημαίνουν ότι οι δράστες δεν ήταν “φιλότεχνοι” και ενδεχομένως να είχαν λάβει εντολή να αφαιρέσουν τα συγκεκριμένα έργα.
Σε διαφορετική περίπτωση, θα γνώριζαν την αξία της κορνίζας, την οποία κατέστρεψαν, προκειμένου να αποσπάσουν τον πίνακα του Πικάσο “Γυναικείο Κεφάλι”, η αξία της οποίας υπολογίζεται ότι είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή του πίνακα, αφού είχε φιλοτεχνηθεί και έφερε την υπογραφή του Ισπανού ζωγράφου που σημάδεψε τον 20ό αιώνα.