Συγκεκριμένα, οι Ράδιο Αρβύλα εμπνεύστηκαν από τη φετινή διαφήμιση των Jumbo για το Πάσχα με πρωταγωνιστή τον Πέτρο Γαϊτάνο και έτσι δημιούργησαν δύο μοναδικά σκετσάκια.
Στο πρώτο οι Ράδιο Αρβύλα πήραν «συνέντευξη» από τον «Πέτρο Γαϊτάνο», ο οποίος εξήγησε στον δημοσιογράφο τι ήταν αυτό που τον ώθησε να πει το «ναι» και να πρωταγωνιστήσει στη διαφήμιση της ελληνικής εταιρείας.
Στο δεύτερο, ακόμη πιο επικό βίντεο, οι Ράδιο Αρβύλα αποκάλυψαν αποκλειστικά πλάνα από τη στιγμή που ο «Πέτρος Γαϊτάνος» δέχεται ακόμη μία περίεργη πρόταση για πασχαλινή διαφήμιση.