Ο Χρηστος Παπαπολυζος, Προεδρος Νοτιοκεντρικης Ευρωπης της DDB, ανακοινωσε πρόσφατα οτι το διεθνες διαφημιστικό δικυο DDB του ανεθεσε την ευθυνη τηs αναπτυξης τεσσαρων ακομα χωρων στην ευρυτερη περιοχη και συγκεκριμενα τις: Μολδαβια, Βοσνια, Αζερμπαιτζαν, Γεωργια. Ετσι ο αριθμος των χωρων υπο την επιβλεψη του Χρηστου Παπαπολυζου φθανει τις 15.Μια ακομα ενθαρρυντικη κινηση που δειχνει την εμπιστοσυνη των ξενων στο Ελληνικο management της DDB.
Για όσους δεν γνωρίζουν, η DDB αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα στον κόσμο εδώ και χρόνια. Η DDB μετακινήθηκε στην πρώτη θέση, από την τρίτη θέση που κατείχε το 2006, ξεπερνώντας την Dentsu που βρισκόταν πρόπερσι στην κορυφή της κατάταξης και το McCann Worldgroup που παρέμεινε στη δεύτερη θέση. Το δίκτυο της DDB παρουσίασε διψήφια αύξηση των διαφημιστικών του εσόδων κατά 13,3%, τα οποία ανήλθαν σε 1,43 δισεκατομμύρια δολάρια. Καταλαβαίνετε λοιπόν την σημασία της είδησης σε μία περίοδο που βρώμικα παιχνίδια και συμφέροντα προσπαθούν να παρουσιάσουν τους Έλληνες ως τεμπέληδες και …μιάσματα του πλανήτη.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ MANAGER
Ο Χρήστος Παπαπολύζος, είναι διαφημιστής β’ γενιάς. Γεννήθηκε και μεγάλωσε μέσα στο γραφείο του πατέρα του, Φιλήμονα, ιδρυτή της διαφημιστικής ΟLYMPIC, τον Μάρτιο του 1958. Ο πρωτοπόρος για την εποχή του Φιλήμονας, που έφυγε από τη ζωή το 2001, άφησε πίσω του τρία παιδιά (Χρήστος, Μανόλης, Μάρθα – κατά σειρά ηλικίας), που όλα δούλευαν στην οικογενειακή επιχείρηση. Το 1989 ξεκίνησε η συνεργασία με την DDB, ενώ το 1993 ο Χρήστος ξεκίνησε τη βαλκανική του περιπέτεια, κάνοντας για λογαριασμό της μητρικής επενδύσεις σε εταιρείες επικοινωνίας στην ευρύτερη περιοχή. Σήμερα ο όμιλος έχει παρουσία σε 15 χώρες στην ευρύτερη περιοχή, τόσο μέσω αμιγώς creative agencies όσο και μέσω εταιρειών media specialists.