Η αναμονή για το πως θα είναι η νέα Mercedes S-Class έφτασε στο τέλος της, καθώς η ναυρχίδα της Mercedes-Benz πιάστηκε να κυκλοφορεί εντελώς γυμνή από καμουφλάζ κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του επίσημου video και των φωτογραφιών παρουσίασης.
O CEO της Daimler, Dieter Zetsche στη Γενεύη είχε επιβεβαίωσει ότι η νέαS-Class θα παρουσιαστεί επίσημα στο Αμβούργο στις 15Μαΐου, ενώ η παραγωγής της θα ξεκινήσει τον Αύγουστο, με τη κυκλοφορία της στους δρόμους να υπολογίζεται για τον Σεπτέμβριο και έως τα τέλη του 2013 θα είναι διαθέσιμη και στις εκδόσεις S550 4MATIC και S63 AMG 4MATIC flavors
Δείχνει και έχει ένα πιο ομαλό σχεδιασμό από το απερχόμενο μοντέλο και διαθέτει μια αρκετά μεγάλη εμπρός μάσκα και φώτα LED. Τα πίσω φώτα είναι επίσης τεχνολογίας LED ενώ το πίσω μέρος δείχνει πιο χαμηλωμένο και με απαλές γραμμές. Άλλες αξιοσημείωτα στιλιστικά θέματα είναι οι δυο έντονες γραμμές που διατρέχουν το προφίλ του αυτοκινήτου, η τεράστια γυάλινη οροφή, οι λεπτές χρωμιωμένες εξατμίσεις και τα μεγάλα φρένα του. Σε σύγκριση με την τωρινή S-Class, η νέα έχει πιο λεπτά φτερά που βελτιώνουν τη συνολική κομψήεμφάνιση του αυτοκινήτου.
Μέσω του επίσημου pdf παρουσίασης που είχε διαρρεύσει μάθαμε τα πάντα γι’αυτή. Θα είναι διαθέσιμη σε 11 εξωτερικά χρώματα με τα τρία να είναι νέα (Diamond Silver, Ruby Black και Anthracite Blue). Σχεδιαστικά θα δανείζεται στοιχεία από τα πρωτότυπα F800Style και F 125! και θα διαθέτει αρκετά μέρη στο σώμα της κατασκευασμένα από αλουμίνιο, όπως η οροφή και το καπό.
Στο εσωτερικό θα συναντάμε δερμάτινο/ξύλινο διάκτινο τιμόνι, LEDκρυφό φωτισμό, πανοραμική οροφή, ηχοσύστημα Burmester, φωτιζόμενα μαρσπιέ και πόρτες με αυτόματο κλείσιμο. Σύμφωνα με τα έγγραφα, το επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό έχει μειωθεί σημαντικά αφού έχει χρησιμοποιηθεί καλύτερο και περισσότερο υλικό απορρόφησης ήχου.
Επίσης θα διαθέτει δύο LCD οθόνες 12,3″ με την μια να λειτουργεί ως πίνακας οργάνων και την άλλη ως σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας COMAND. Αυτό διαθέτει σύστημα πλοήγησης, σύνδεση iPod/iPhone, αναπαραγωγή MP3 ενώ αργότερα θα αποκτήσει και touch έκδοση, η οποία αναμένεται να βγει στην αγορά το 2015.
Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από 4 διαφορετικές ξύλινες επενδύσεις (Burl Walnut, Myrtle Sunburst, Black Popular και “Metalized Ash) ενώ η AMG έκδοση θα μπορεί να εξοπλιστεί είτε μεcarbon είτε με μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά. Από πλευράς δερμάτων, οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε Nappa και designo επενδύσεις με αυτά να είναι διαθέσιμα σε 6 διαφορετικά χρώματα.
Επίσης θα υπάρχουν θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα, πίσω σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, περιμετρική κάμερα καθώς και το πακέτο Air Balance, το οποίο φιλτράρει και ιονίζει τον αέρα, απαλλάσσοντας τον από ανεπιθύμητες μυρωδιές.
Όπως είναι γνωστό η Daimler, “σκότωσε” την Maybach, και έτσι η μακριά έκδοση της S-Class, η Pullman, θα προσπαθήσει να πάρει τη θέση των υπερπολυτελών μοντέλων της Maybach. Σε αυτή οι ιδιοκτήτες της θα μπορούν να τοποθετήσουν “Καθίσματα Σοφέρ” τα οποία διαθέτουν 10 ρυθμίσεις και διαθέτουν ηλεκτρονικό υποπόδιο. Επίσης οι πίσω επιβάτες θα διαθέτουν και τα δικά τους τραπεζάκια τα οποία θα αναδιπλώνουν μέσα στη κεντρική κονσόλα.
Από πλευράς τεχνολογίας η S-Class θα προσφέρεται με ένα προηγμένοNight View Assist PLUS σύστημα το οποίο θα ανιχνεύει τόσο πεζούς όσο και ζώα. Όταν επίκειται σύγκρουση το σύστημα ενεργοποιείται αυτόματα και προειδοποιεί τον οδηγό να αναλάβει δράση.
Επίσης θα διαθέτει τις ενεργές ζώνες οι οποίες διαθέτουν μια νέαπόρπη η οποία εξοπλίζεται με τεχνολογία η οποία απεμπλέκει τις πίσω ζώνες αυτόματα, μόλις ανοίξει κάποια από τις πίσω πόρτες. Η νέαπόρπη είναι φωτιζόμενη και μόλις ο επιβάτης φορέσει την ζώνη, ελαττώνει την πίεση γύρω από την λεκάνη και τον θώρακα ενώ συνεργάζεται και με το σύστημα PRE-SAFE το οποίο ενεργοποιεί αυτόματα τις ζώνες, όταν προβλέψει ότι επίκειται ατύχημα.
Επιπλέον θα εξοπλίζεται και με τον αερόσακο Beltbag για τις πίσω ζώνες ασφαλείας. Το σύστημα λειτουργεί μόνο σε μετωπικές συγκρούσεις, και ένα ειδικό αέριο φουσκώνει το πάχος της ζώνης έως και τρεις φορές από το κανονικό, αυξάνοντας έτσι την επιφάνεια κατά την οποία θα διαχυθεί η ενέργεια κατά τη σύγκρουση.
Θα διαθέτει το σύστημα αναγνώρισης πεζών μέσω καμερών αλλά και το ενεργό cruise control Distronic Plus το οποίο συνεργάζεται με τον Steering Assist. Το δεύτερο καταλαβαίνει όταν ο οδηγός έχει το χέρι του πάνω στο τιμόνι και αυτόματα κατευθύνεται το αυτοκίνητο εντός λωρίδων, επιταχύνοντας και φρενάροντας σε ταχύτητες από 30 έως 200 χλμ/ώρα.
Το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος “Emergency Brake Assist” έχει βελτιωθεί και στη νέα S-Class θα λειτουργεί σε ταχύτητες έως και 72 χλμ/ώρα, αισθητά βελτιωμένο σε σχέση με το τωρινό, το οποίο λειτουργεί σε ταχύτητες έως μόλις 30 χλμ/ώρα. Επίσης διαθέτει σύστημα ανάγνωσης πινακίδων κυκλοφορίας.
Το σύστημα Attention Assist έχει και αυτό ανανεωθεί και είναι σε θέση να ανιχνεύσει αν ο οδηγός της S-Class νυστάζει σε ταχύτητες από 60 έως 200 χλμ/ώρα. Επίσης διαθέτει ενεργό βοηθό παρκαρίσματος, ο οποίος διαθέτει αισθητήρες υπερήχων που μπορούν να παρκάρουν το αυτοκίνητο μόνοι τους.
Υπάρχει επίσης ένα σύστημα αποτελούμενο από πολυαισθητήρες στο πίσω μέρος, οι οποίοι ανιχνεύουν αν κάποιο άλλο αυτοκίνητο είναι έτοιμο να πέσει στο πίσω μέρος της S-Class. Αν ανιχνεύσει κάτι τέτοιο, τότε ανάβουν αυτόματα τα φλας ώστε να ειδοποιήσουν τον οδηγό του άλλου οχήματος, και αν τελικά υπάρξει σύγκρουση, ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα, ώστε να μην υπάρξει και δεύτερη σύγκρουση με το όχημα που ενδεχομένως να βρίσκεται μπροστά από την S-Class.
Επιπλέον θα φορά το σύστημα αναρτήσεων Active Body Control και το σύστημα Magic Body Control το οποίο μέσω καμερών διαβάζει το δρόμο για πιθανές ατέλειες και ρυθμίζει αυτόματα την ανάρτηση για να βελτιώσει την οδηγική άνεση. Σε ότι αφορά την ανάρτηση της, αυτή είναι ολοκαίνουργια κατασκευασμένη από αλουμίνιο.
Μηχανικά θα φορά μια γκάμα κινητήρων οι οποίοι θα είναι φιλικότεροι προς το περιβάλλον με μειωμένη κατανάλωση. Ανάμεσα τους θα υπάρχουν οι εκδόσειες 250 CDI, S350 CDI, S300 Bluetec hybrid, S400 Bluetec hybrid, S500, S600, S63 AMG και ίσως επιστρέψει και η S65AMG. Όλοι θα διαθέτουν σύστημα start/stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ηλεκτρομηχανικό τιμόνι και 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης εξετάζεται και μια ηλεκτρική έκδοση της καθώς ενώ θα υπάρχει και έκδοση με έναν V12 κινητήρα με τις φήμες να θέλουν να αποδίδει 552 άλογα.
Πηγή: Mercedes-Benz