“Με μια κίνηση της τελευταίας στιγμής, χωρίς καν σχετική ανακοίνωση προς τους αρμόδιους συντάκτες Παιδείας, η κα Κεραμέως ανάρτησε στα μουλωχτά τις συμβάσεις του υπουργείου της με τη CISCO για την τηλε-εκπαίδευση.
Εν όψει της σημερινής κοινοβουλευτικής απάντησης στον τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Φίλη, η κα υπουργός αναγκάστηκε να προσποιηθεί ότι ανταποκρίνεται στο εδώ και ένα χρόνο αίτημα σύσσωμης της αντιπολίτευσης να δώσει στη δημοσιότητα τις σκανδαλώδεις συμβάσεις.
Από το σχετικό έγγραφο του Ελεγκτικού Συνεδρίου που η κα Κεραμέως με πονηρό τρόπο ανάρτησε προκύπτει ότι όσα εμφάνιζε ως δωρεά μέχρι σήμερα, τελικά μόνο δωρεά δεν ήταν.
Αντίθετα, κάθε «δωρεά» συνοδευόταν από αναθέσεις εκατομμυρίων ευρώ” αναφέρει η ανακοίνωση.
Και συνεχίζει: “Η κυβέρνηση όμως δεν έμεινε εκεί. Φρόντισε αυτή να δωρίσει στην εταιρεία κρίσιμα προσωπικά δεδομένα από 1,5 εκ πολίτες. Τώρα γίνεται καθαρό γιατί εδώ και ένα χρόνο η κα Κεραμέως κρύβει τις σχετικές συμβάσεις.
Η κα Κεραμέως και η κυβέρνηση συνολικά θα απολογηθούν στους πολίτες για αυτή την αδιανόητη επιλογή που μετατρέπει τα προσωπικά δεδομένα πολιτών σε πεδίο εμπορικής εκμετάλλευσης και επεξεργασίας από ιδιωτικές εταιρίες.
Με αυτόν τον τρόπο η κυβέρνηση και η κα Κεραμέως εκμεταλλεύονται με απύθμενο θράσος τη δραματική κατάσταση που βιώνουν ένα χρόνο τώρα οι μαθητές και οι γονείς τους και κάνουν την πανδημία ευκαιρία πλουτισμού για τους αρεστούς τους”.
Βερναρδάκης: Σκάνδαλο της εκχώρησης “μεταδομένων” 1.5 εκατομμυρίων πολιτών
Σε ανάρτησή του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός επικρατείας, Χριστόφορος Βερναρδάκης αναφέρει:
“Με 4 μήνες καθυστέρηση η Κα Κεραμέως δημοσιοποίησε σήμερα τις Συμβάσεις του Υπουργείου Παιδείας με την ιδιωτική εταιρεία CISCO.
Χρειάστηκε προηγουμένως η παραπομπή της στην Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής για παραβίαση του Κανονισμού της Βουλής.
Βεβαίως, οφείλει ακόμη: α) τη δημοσιοποίηση των εισηγήσεων / πρακτικών της επιστημονικής επιτροπής covid-19 για το άνοιγμα των σχολείων (καθυστέρηση 9 μήνες) και, β) τις επιστημονικές εισηγήσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για την κατάργηση των προγραμμάτων σπουδών της Ιστορίας.
Εν τω μεταξύ, έχει αφήσει αναπάντητη την κοινοβουλευτική ερώτηση για το θέμα “Αρσακείου, ιδιωτικών σχολείων και υπόθεσης Λιγνάδη”, η οποία υποβλήθηκε στις 23/2/2021.
Η ερώτηση έχει κηρυχτεί αναπάντητη και προκαλεί σοβαρή εντύπωση το γεγονός ότι η αρμόδια Υπουργός δεν κάνει τον κόπο να διαβεβαιώσει τους εκατοντάδες γονείς των μαθητών, έστω και για τυπικούς λόγους, ότι το Υπουργείο Παιδείας ασκεί όλες τις εποπτικές αρμοδιότητές του.
Θυμίζω τα τρία ερωτήματα που αφήνει η Υπουργός αναπάντητα:
1. Έχει λάβει γνώση, ως πολιτική προϊσταμένη του Υπουργείου Παιδείας, για τη «δράση» του εμπλεκομένου στα ιδιωτικά σχολεία, στα οποία είχε επιλεγεί ως υπεύθυνος θεατρικών ομάδων; Έχει ζητήσει και έχει λάβει πληροφόρηση για τις καταγγελίες σχετικά με την κακοποιητική συμπεριφορά που ατιμώρητα ασκούσε ο εν λόγω κατηγορούμενος εις βάρος ανήλικων μαθητών/ τριών;
2. Προτίθεται να ζητήσει εξηγήσεις και αναφορές από τον κ. Γ. Μπαμπινιώτη για την επί σειρά ετών απώλεια ελέγχου και την αδρανή στάση του απέναντι στην αξιόποινη συμπεριφορά που καταγγέλλουν πρώην μαθητές/τριες και γονείς των ιδιωτικών σχολείων τα οποία διοικεί και εποπτεύει;
3. Με ποια μέσα σκοπεύει να ασκήσει τον εποπτικό ρόλο του Υπουργείου στην υπόθεση αυτή; Πως αξιολογεί υπό το φως αυτών των ειδεχθών αποκαλύψεων την «μείωση του κρατικού παρεμβατισμού, και ενίσχυση της αυτονομίας και ευελιξίας στη λειτουργία των ιδιωτικών σχολείων» που υποσχέθηκε με το σχέδιο νόμου για την «αναβάθμιση» των ιδιωτικών σχολείων που προώθησε προσφάτως προς ψήφιση;
Εννοείται, πώς στο ζήτημα αυτό θα επανέλθουμε, όπως και στο μεγάλο πλέον σκάνδαλο της εκχώρησης “μεταδομένων” 1.5 εκατομμυρίων πολιτών στην εταιρεία διαχείρισης της τηλεκπαίδευσης.