Ο χώρος της gaming βιομηχανίας διαφέρει σε τεράστιο βαθμό από αυτή του θεάματος της τηλεόρασης και του κινηματογράφου για πολλούς και διάφορους λόγους. Το Netflix όντας η διασημότερη streaming υπηρεσία του πλανήτη με πάνω από 204 εκ. συνδρομητές θέλει να σύρει τον χορό και φαίνεται να θέλει να κάνει “μπάσιμο” στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών.
Ένα ρεπορτάζ που επικαλείται το The Information αναφέρει πως το Netflix βρίσκεται εδώ και καιρό στη δημιουργία ενός ξεχωριστού gaming τμήματος. Οι πηγές της εν λόγω ιστοσελίδας αναφέρουν πως ο streaming κολοσσός έχει ήδη συναντηθεί με κορυφαίους και βετεράνους executives της gaming βιομηχανίας, με την προοπτική να ηγηθούν της προσπάθειας αυτής.
Το μοντέλο με το οποίο σκέφτεται το Netflix να βουτήξει στα χωρικά ύδατα του gaming είναι παρόμοιο με αυτό του Apple Arcade, όπου θα προσφέρει ένα πακέτο παιχνιδιών σε συνδρομητική μορφή, ενώ δεν έχει αποφασίσει εάν θα ενσωματώνουν διαφημίσεις ή όχι τα παιχνίδια της.
Τί απαντά το Netflix;
Η εταιρία σε ερώτηση που έκανε το ScreenRant επί του θέματος που καίει τα τελευταία 24ωρα απάντησε με την εξής δήλωση:
Τα μέλη μας εκτιμούν την ποικιλία και την ποιότητα του περιεχομένου μας. Για αυτούς τους λόγους συνεχώς επεκτείνουμε τη γκάμα των υπηρεσιών μας -από σειρές, ντοκιμαντέρ, εγχώριες παραγωγές και ριάλιτι εκπομπές. Τα μέλη μας αλληλεπιδρούν περισσότερο ευθέως με τις ιστορίες που αγαπούν, με διαδραστικές σειρές όπως τα “Bandersnatch”, “You vs. Wild” ή παιχνίδια βασισμένα στα Stranger Things και το La Casa De Papel. Οπότε είμαστε ενθουσιασμένοι που θα κάνουμε περισσότερα με τη διαδραστική ψυχαγωγία.
Με αυτή τη δήλωση ουσιαστικά επιβεβαιώνει ότι γενικώς ψάχνεται το Netflix αλλά δεν αποκαλύπτει πλήρως ακόμη τα σχέδιά του. Ίσως στο άμεσο μέλλον να επιφυλάσσει εκπλήξεις και ανακοινώσεις.
Πηγή: Unboxholics