Ο πρωθυπουργός δεν δίστασε να εξυμνήσει το μεγάλο ψαλίδι των εισακτέων στα ΑΕΙ και την κατάργηση των πανεπιστημιακών τμημάτων
Στάχτη στα μάτια της κοινής γνώμης για τη στρατηγική στόχευση της κυβέρνησης να δημιουργήσει σχολεία πολλαπλών ταχυτήτων, εντείνοντας τις μορφωτικές ανισότητες, επιχείρησε να ρίξει ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποστηρίζοντας ότι «δίνουμε ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά, αυτή είναι η φιλοσοφία του νέου σχολείου».
Φανερά αμήχανος -καθώς τα συνθήματα της παράστασης διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών στιγμάτισαν την κυβερνητική φιέστα- επεδίωξε να πείσει ότι «η αξιολόγηση δεν έχει τιμωρητικό χαρακτήρα».
Εγκάλεσε μάλιστα τους διαδηλωτές διότι, όπως ισχυρίστηκε, «κρύβονται πίσω από κούφια συνθήματα», ενώ, αποθεώνοντας τις διατάξεις που καθιστούν παντοδύναμους τους διευθυντές των σχολείων, σημείωσε ότι «θέλουμε να βοηθήσουμε δασκάλους και μαθητές να γίνουν καλύτεροι. Είναι στο χέρι όλων μας να την κάνουμε πράξη με τον πιο παραγωγικό τρόπο».
Επιτομή της αντίφασης δε αποτελεί το γεγονός ότι κάλεσε «όσους διαφωνούν σε διάλογο», δηλώνοντας ωστόσο ότι “έχουμε ήσυχη τη συνείδησή μας, καθώς είμαστε πεπεισμένοι ότι κάνουμε το σωστό”. Απέφυγε μάλιστα κάθε νύξη έναντι της αναγκαιότητας μόνιμων προσλήψεων για την κάλυψη των χιλιάδων κενών.
Ο πρωθυπουργός δεν δίστασε να εξυμνήσει το μεγάλο ψαλίδι των εισακτέων στα ΑΕΙ και την κατάργηση των πανεπιστημιακών τμημάτων, λέγοντας με κυνικό τρόπο ότι «είναι λάθος να στρέφουμε παιδιά σε τμήματα Πανεπιστημίου που δεν έχουν μεγάλη ζήτηση. Αυτό δεν είναι καλό ούτε για τα παιδιά ούτε για τη δημόσια Εκπαίδευση».
Τέλος, επιμένοντας στην προσπάθεια υποβάθμισης του δημόσιου Πανεπιστημίου, επισήμανε «πως δεν είναι τυχαίο ότι ένας τους τέσσερις που φοιτούν σε δημόσιο ΙΕΚ είναι απόφοιτοι ΑΕΙ. Δεν μπορούν και δεν πρέπει να πάνε όλοι στο Πανεπιστήμιο. Υπάρχουν επαγγέλματα δημιουργικά»…
Πηγή: Η Αυγή