Όλα ξεκίνησαν στα παρασκήνια του θεάτρου Μουσούρη το χειμώνα του 1959. Ο τότε διάδοχος Κωνσταντίνος και οι αδελφές του πριγκίπισσες Σοφία και Ειρήνη έχοντας ενθουσιαστεί με την παράσταση «Τόπο στα νιάτα» και κυρίως με την Αλίκη Βουγιουκλάκη μαθήτρια είχαν σπεύσει να συγχαρούν τους πρωταγωνιστές backstage. O νεαρός πρίγκιπας είναι δεδηλωμένος φαν. Όταν οι δημοσιογράφοι τον ρωτούν αν έχει δει το «Ξύλο βγήκε από τον παράδεισο», αυτός απαντά «το έχω δει, βεβαίως, βεβαίως» όπως ο Τσαγανέας στο φιλμ.
Η περιγραφή είναι του Μιχάλη Αργυρόπουλου ο οποίος εξιστορεί το πολυσυζητημένο πολιτικο-καλλιτεχνικό love story.
Ο φακός απαθανατίζει την Αλίκη ντυμένη ακόμη με την ποδιά της μαθήτριας να κοιτάζει πότε ντροπαλά και πότε ναζιάρικα τον διάδοχο. Λίγες μέρες αργότερα, όταν ο Κωνσταντίνος δηλώνει την επιθυμία του να επισκεφθεί τα γυρίσματα της επόμενης ταινίας της Αλίκης, «Το Κλωτσοσκούφι», ο Φίνος στρώνει καινούργιο δρόμο για να μπορεί να περάσει το σπορ αυτοκίνητό του.
Τα δύο περιστατικά ήταν αρκετά για την έναρξη μία απίθανης φημολογίας που βρήκε το δρόμο μέχρι τα εξώφυλλα και τις σελίδες περιοδικών του διεθνούς Τύπου όπως το Oggi ή το Paris Match.
Η ιστορία όπως παρουσιαζόταν από αυτά, συνοδευόμενη από φωτογραφίες της Αλίκης μπροστά στο Ερεχθείο, ήθελε την πρωταγωνίστρια και τον διάδοχο ερωτευμένους, την δε βασίλισσα Φρειδερίκη ιδιαίτερα ενοχλημένη από την όλη εξέλιξη.
Πιο ψύχραιμα κάποιοι έβλεπαν πίσω από το μπαράζ δημοσιότητας ένα διαφημιστικό κόλπο που σαν σκοπό είχε να προωθήσει την Αλίκη διεθνώς. Τα άρθρα άλλωστε εκτός από τον έρωτα με τον Κωνσταντίνο προανάγγειλαν ταινίες και ρόλους σε διεθνείς παραγωγές για την πρωταγωνίστρια που εκ των υστέρων μοιάζουν με αποκυήματα ζωηρής φαντασίας.
Πίσω στην Ελλάδα οι φήμες έδιναν και έπαιρναν και οι ψίθυροι για το ειδύλλιο της νεαρής σταρ με τον πρίγκιπα πρόσθεταν ακτίνες στο άστρο της. Είχαν βγει μια αποκριά μαζί ντυμένοι ντόμινο, θα διηγόταν αργότερα η πρωταγωνίστρια. Κάποιοι έλεγαν ότι το τραγούδι του Χατζιδάκι «Εκεί ψηλά στον Υμηττό υπάρχει ένα μυστικό» αναφερόταν στις μυστικές συναντήσεις της Αλίκης και του διαδόχου σε κάποιο εξοχικό περίπτερο. Η παραφιλολογία θέλει να ακούγεται από το ηχητικό σύστημα του σπορ αυτοκίνητου του διαδόχου το «Νιάου βρε γατούλα» κάθε φορά που καθόταν στη θέση του συνοδηγού η Αλίκη.
«Κουβεντιάζαμε ώρες ατέλειωτες» θα διηγείτο στον Νίκο Χατζηνικολάου στην περίφημη τηλεοπτική της συνέντευξη το 1993. «Κάναμε παρέα, ήταν πολύ τρυφερό παιδί, πολύ πιεσμένος από τη μητέρα του. Μετά τον είχε στείλει τουρνέ για να τον απομακρύνει από μένα…».
Την περιοδεία του Κωνσταντίνου ακολουθεί η τουρνέ της Αλίκης, που έχοντας ολοκληρώσει τη θητεία της στο θέατρο Μουσούρη, έπειτα από τρεις σεζόν και έχοντας παίξει ρόλους σε έργα όπως το «Φτωχό σαν Σπουργιτάκι» και το «Ο πρίγκιπας και η χορεύτρια»- στον κινηματογράφο το έπαιζαν τότε ο Ολιβιέ και η Μέριλιν-, είχε ιδρύσει το δικό της θίασο. Αντί να μείνει στην Αθήνα, είχε ξεκινήσει μία θριαμβευτική πανελλήνια περιοδεία, παρουσιάζοντας τα πιο δημοφιλή της έργα, όπως το «Ωραία μου Κυρία» και το «Τόπο στα Νιάτα» κάνοντας ρεκόρ εισπράξεων σε κάθε πόλη που εμφανίζεται. «Θυμάμαι στις Σέρρες» διηγείτο η Αλίκη, «Ο Κωνσταντίνος είχε μία συγκέντρωση. Είχε μαζέψει αξιωματικούς για να τους μιλήσει. Εγώ βγήκα στο μπαλκόνι για να δω τι γίνεται και όλος ο κόσμος που είχε μαζευτεί για τον Κωνσταντίνο, γύρισε και φώναζε «Αλίκη, Αλίκη». Την επόμενη μέρα βγήκε ο Φίνος και δήλωσε στις εφημερίδες: “Αλίκη Βουγιουκλάκη, βασίλισσα της ελληνικής οθόνης”. Φαντάζομαι τα νεύρα της Φρειδερίκης…».
Η επόμενη δημόσια συνάντηση με τον διάδοχο ήρθε τον Ιούνιο του 1962, στην πρεμιέρα της «Οδού Ονείρων» στο θέατρο Μετροπόλιταν. Στην πλατεία ήταν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, η Τζίνα Μπαχάουερ, η Τζέην Φόντα… Όταν κάνει την είσοδο του ο Κωνσταντίνος, όλοι σηκώνονται κατά το πρωτόκολλο, εκτός από την Αλίκη που χαιρετά τον διάδοχο καθιστή. Σκάνδαλο!
«Θυμάμαι,» έλεγε η ίδια «είχε γράψει η Ελένη Βλάχου, αποκλείεται η Αλίκη να μην ξέρει τρόπους καλής συμπεριφοράς. Γιατί δεν σηκώθηκε; Του είχα θυμώσει.» Και η αιτία; «Προσωπικά ζητήματα….».
Λίγο αργότερα εκείνος θα αρραβωνιαζόταν την Άννα Μαρία. Σύμφωνα με το μύθο όμως εξακολουθούσαν να έχουν φιλικές σχέσεις, και παρότι ανάλογα με το πολιτικό κλίμα, ιδίως στη μεταπολίτευση η Βουγιουκλάκη έκανε αρκετές δηλώσεις εναντίον του, εξακολούθησαν, κατά τα λεγόμενα της, να συναντιούνται όταν εκείνη ταξίδευε στο Λονδίνο. Έλεγε δε για την Άννα Μαρία μεταξύ σοβαρού και αστείου «Μου πήρε τον άνδρα». Στον δε Θανάση Λάλα, είχε αποκαλύψει πως «Η καλύτερη στιγμή της σχέσης, ήρθε αναπάντεχα μετά από χρόνια στη Ρώμη…».
Η σχέση αίνιγμα απασχόλησε το κοινό για δεκαετίες. Kάποια χρόνια πριν εβδομαδιαίο «ενημερωτικό» περιοδικό δημοσίευσε στοιχεία που υποτίθεται έδειχναν ότι η Βουγιουκλάκη είχε μείνει έγκυος από τον Κωνσταντίνο, αλλά έχασε το παιδί υπό μυστηριώδεις συνθήκες. Μέχρι και η Ειρήνη Παππά είχε φτάσει στο σημείο να ρωτήσει ευθέως τον τέως βασιλέα σε μια κοινωνική συνάντηση τους για το αν υπήρξε όντως ερωτική πράξη ανάμεσα σε εκείνον και την Αλίκη αφήνοντας τόσο τον Κωνσταντίνο όσο και τους λοιπούς παρευρισκόμενους άφωνους με την αμεσότητα της ερώτησης…
Κάποιοι ήθελαν το δεσμό με την ηθοποιό ως προπέτασμα καπνού που έκρυβε άλλα φλερτ του διαδόχου και κατοπινού βασιλιά με όμορφες κυρίες της Αθηναϊκής ελίτ. Παράλληλα δε με τον πολυσυζητημένο δεσμό με τον Κωνσταντίνο η Βουγιουκλάκη ζούσε και έναν άλλο έρωτα με τον εκδότη Νάσο Μπότση της «Ακρόπολης» και της «Απογευματινής», ο οποίος τρελά ερωτευμένος με την ξανθιά πρωταγωνίστρια είχε θέσει τον εκδοτικό του όμιλο στη διάθεση της με αμέτρητα εξώφυλλά, εκδίδοντας μέχρι και το περιοδικό «Πρώτο» για χάρη της. Η ίδια πάντως θα έλεγε εκείνη την εποχή για αυτούς τους πρώτους της έρωτες: «Τρεις δεσμούς είχα όλους κι όλους, Τον Πλωρίτη, τον «άλλο γνωστό δεσμό», -άραγε εννοούσε τον Μπότση, ή τον Κωνσταντίνο;- και τον Καρύδη που δεν τον αγαπούσα…».