«Το κόστος μετακίνησης, όχι τα διόδια, είναι στην Ελλάδα ακριβό. Πρόκειται για σκληρή συνέπεια του παρελθόντος. Το κόστος των αυτοκινητοδρόμων έχει συμφωνηθεί από το 2007. Οταν τα έργα κατέρρευσαν το 2011, έγιναν νέες, σκληρές διαπραγματεύσεις. Επιτύχαμε να ξαναρχίσουν τα έργα, δηλαδή 34 τράπεζες να τα ξαναχρηματοδοτήσουν.
Το κόστος κατασκευής είτε θα το πλήρωναν οι χρήστες των δρόμων είτε οριζόντια και άδικα όλοι οι φορολογούμενοι, ακόμη και όσοι δεν χρησιμοποιούν τους δρόμους. Όσοι λοιπόν λένε «να πληρώσει το κράτος», δεν καταλαβαίνουν ή κοροϊδεύουν» δήλωσε, και τόνισε ότι τα διόδια πάνε στη συντήρηση και κατασκευή των δρόμων, στην ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων. «Αυτά τα έργα έπρεπε με κάθε κόστος να επαναρχίσουν. Διότι θα συμβάλουν στην επιθυμητή εκκίνηση για ανάπτυξη» πρόσθεσε ο κ. Χρυσοχοΐδης.www.newsbomb.gr